Foto: MartiDerm

El grup MartiDerm, amb seu a Cervelló (Baix Llobregat), ha ampliat la seva presència a Europa i a l’Amèrica Llatina. Especialitzats en productes antiedat i de cosmètica per a la pell, ha consolidat la seva estratègia d’expansió amb l’entrada en deu nous mercats en el darrer any.

Actualment, la marca catalana ven els seus productes en més de 50 països. Així, el 50% dels ingressos provenen de la venda a l’exterior. Mèxic és el principal mercat internacional, on MartiDerm ha triplicat el seu volum de negoci en tres anys, que també ha facilitat l’entrada en altres països de l’Amèrica Llatina com Perú i Xile. La propera parada serà Colòmbia.

En l’estratègia internacionalitzadora de l’empresa catalana s’hi sumen el sud-est asiàtic i Europa. A més de l’Estat espanyol, s’hi sumen Portugal, França, Itàlia i el Regne Unit. A Europa, la propera parada serà a Alemanya. Segons fonts de MartiDerm, cada dia venen 180.000 unitats.

La start-up osonenca sprai s’expandeix a Mèxic
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram