L’any passat, la marca va vendre 94,4 milions d’ampolles, un 1,4% menys que el 2018 per l’augment dels preus als Estats Units. Actualment, la reactivació de les exportacions a nivells anteriors a la crisi del coronavirus als Estats Units, Japó i França ha permès al Grup Freixenet posposar en dues de les empreses els ERTO per reducció de jornada activat a principis de juny.
D’aquesta manera, els treballadors de Segura Viudas i Freixenet no es veuran afectats per la reducció de la jornada per causes econòmiques, tècniques, organitzatives i de producció (ETOP) vinculades a la covid-19.
El fort impacte de la crisi en el sector ha provocat un canvi en les previsions de l’empresa. Segons IWRS, la demanda global de vins espumosos caurà un 15% en 2020, amb Espanya i França entre els països més afectats.
“El desenvolupament del negoci depèn en gran manera del curs de la pandèmia, així com les conseqüències econòmiques i financeres que tingui en els mercats”, ha reconegut el conseller delegat del Grup Freixenet, Pere Ferrer.