
Foto: ACN
El Consell de Diplomàcia Pública de Catalunya (Diplocat) oferirà aquest dimarts, 8 de setembre (12 hores) el tercer Diplocat Digital Talk dedicat als nous models productius contra la Covid-19. Una oportunitat per debatre sobre les diferents iniciatives i els nous models productius que es plantegen a Europa per fer front als reptes econòmics que planteja un món en pandèmia.
L’acte, que serà en format digital i en llengua anglesa, comptarà amb la secretària d’Economia del Govern català, Natàlia Mas; Karin Scheiffele, responsable de Relacions Internacionals del Govern de Baden-Württemberg (Alemanya); l’assessora de la regió Provença del Sud-Alps-Côte d’Azur (França), Agnès Rampal i la vicepresidenta del Comitè de Desenvolupament Regional de Västra Götaland, Helena Holmberg.
L’investigador del Institutions and Political Economy Research Group (IPERG) de la Universitat de Barcelona, Francesc Amat serà l’encarregat de moderar l’acte. El conseller d’Exteriors, Bernat Solé, i la secretària general de Diplocat, Laura Foraster, seran els encarregats de donar la benvinguda als participants.
Les persones interessades a seguir el debat virtual del Diplocat s’han d’inscriure’s prèviament per a participar-hi.