
Canyelles és un dels dos municipis catalans que participen del projecte [Foto: Ajuntament]
El projecte uneix municipis de cinc països europeus: Catalunya (Canyelles i Olesa de Bonesvalls), Croàcia (Pazin), Bòsnia Hercegovina (Kresevo), Itàlia (Seneghe i Castelvecchio Subequo) i Portugal (Manteigas).
Canyelles, líder del projecte, representa el punt central del fil conductor d’aquesta connexió i també el municipi en què es desenvoluparan totes les activitats de la xarxa ‘NET-MED’ entre el 5 i el 16 de maig de 2021. Canyelles presentarà el projecte ‘Biblioteca Europea per a Joves’.
El projecte ‘NET-MED. Bridge of books’ permetrà un contacte estable entre les biblioteques per a agilitar els nois en la lectura de llibres internacionals i l’intercanvi de coneixements literaris entre aquests.
El programa ‘Europa amb els Ciutadans’ -del qual Canyelles en forma part- té per objectiu contribuir a difondre el coneixement sobre la Unió Europea, la seva història i diversitat als ciutadans i impulsar la ciutadania europea.