Glovo ha anunciat aquest dimecres que ha adquirit el 100% de la plataforma de repartiment de menjar Socialfood, fundada el 2013 a Palerm i que compta amb més de 300 restaurants associats. Segons ha explicat la companyia en un comunicat, l’operació s’emmarca en l’estratègia d’expansió de negoci de Glovo per consolidar-se al sud d’Itàlia –en especial a al zona de Palerm i Catània, on aquesta modalitat està experimentant un fort creixement.
Amb aquesta adquisició, la companyia fundada a Barcelona i recentment adquirida per Delivery Hero, es convertirà en la plataforma de repartiment de menjar de “referència” al sud del país, segons ha destacat.
“Aquesta adquisició ens permet convertir-nos en la plataforma de repartiment líder a Sicília i el sud d’Itàlia i ampliar significativament el nombre de restaurants amb els que treballem a la zona”, ha afirmat la directora general de Glovo Itàlia, Elisa Pagliarani.
Glovo també aposta a Itàlia pel servei Q-Commerce, que permet fer enviaments de qualsevol producte en una mateixa ciutat a través de la compra a través de l’aplicació amb acords amb grans superfícies; la compra de productes de supermercats via els magatzems urbans de la pròpia plataforma, i la compra en establiments de ‘retail’ associats amb la companyia.
L’operació consta de diverses fases per acostar les dues empreses i acabar amb una sola marca, la de Glovo. Fins llavors, la plataforma actual de Socialfood seguirà activa.