
Foto: Deporvillage
L’empresa catalana Deporvillage, especialitzada en la distribució d’equipament esportiu, llança la primera col·lecció amb marca pròpia centrada en bicicletes MTB per reforçar la seva divisió d’equipament de ciclisme.
La nova gamma de bicicletes se centra inicialment en la disciplina MTB, però consta de quatre models que cobreixen les necessitats dels usuaris que s’inicien al món del ciclisme. Aquest llançament s’emmarca en un pla estratègic de la companyia per diversificar-se i impulsar la venda de bicicletes.
Amb vista al 2022, l’empresa preveu impulsar la venda a través del canal digital, en concret en segments especialitzats, amb el focus posat en materials i categories de bicicleta i muntanya. La seva estratègia de negoci passa per continuar accelerant el creixement de les marques pròpies a través del seu ecommerce.
El 80% del negoci, al sud d’Europa
A més, Deporvillage també té previst apuntalar el seu creixement a través del retail amb l’obertura dels primers punts de venda. L’empresa catalana concentra el 80% de la xifra de negoci al sud d’Europa i els seus mercats principals són Espanya, França, Portugal i Itàlia. Fundada el 2010 per Xavier Pladellorens i Àngel Corcuera, la companyia catalana és un dels més grans pure players de distribució de material esportiu a Europa.