Foto: GoodNews

Una de les companyies de venda de premsa i cafè en quioscos, la catalana GoodNews, ha anunciat que obrirà un primer quiosc a París durant el mes de març. L’empresa, que proposa noves maneres de vendre diaris, acompanyant-los de cafès i altres complements, té presència a Barcelona i Madrid, però preveu continuar creixent aquest 2022.

Calcula que tancarà l’any amb més de 50 espais, i aspira a acabar el 2022 amb més de 50 espais, consolidant la seva presència a Barcelona i Madrid, i obrint a Amsterdam, Berlín, Lisboa i Copenhage, a més de París.

GoodNews ha tancat un primer exercici amb una facturació d’un milió d’euros i l’obertura d’un total de 15 punts de venda, majoritàriament quioscos en desús que ha recuperat, però també locals que ha reformulat per incloure la venda de premsa i cafès.

El nombre de treballadors se situa ara en els 60, repartits entre Barcelona i Madrid, i s’espera superar els 150 al llarg d’aquest 2022. Des de la seva creació el setembre de 2020, l’empresa de quioscos ha aconseguit captar quatre milions d’euros en tres rondes de finançament.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram