
El fotògraf i realitzador documental Alfons Rodríguez i el periodista Xavier Aldekoa [Foto: Projecte Indestructibles]
Recull 44 fotografies que documenten les històries personals d’onze nens i nenes de deu països africans que amb la seva capacitat de superació i fortalesa es revolten contra el seu destí.
Les seves històries personals són un recorregut per l’Àfrica, un territori jove, enèrgic i dinàmic, que els últims anys ha fet avenços importants en educació, creixement econòmic, desenvolupament d’energia renovable o moviments feministes.
La inauguració tindrà lloc el proper 12 de maig (18h) a la seu de la Delegació del govern català davant la Unió Europea a Brussel·les. La mostra es podrà visitar fins al 24 de juny.
L’acte comptarà amb la projecció del documental ‘Indestructibles’ seguit d’un col·loqui amb els autors. Per assistir-hi cal confirmar l’assistència prèviament al correu electrònic [email protected].