Foto: Filmin

Els dies 13, 14 i 15 de juliol tindrà lloc el Festival de cinema català que promouen el Casal Català de Guayaquil (Equador), La Casa de la Cultura Ecuatoriana i el Núcleo del Guayas. El cicle té lloc a la Casa de Cultura Equatoriana i l’entrada és lliure.

En l’obertura del festival, previst pel 13 de juliol, s’ha programat Federica Montseny, la dona que parla, de Laura Mañá, que narra la història de la líder anarcosindicalista Frederica Montseny que es va convertir, durant la Segona República, en la primera dona ministra d’Espanya.

El 14 de juliol és previst el film Milicianes, de Tània Balló i Jaume Miró, que explica la història de cinc milicianes van ser afusellades, juntament amb altres milicians, a Manacor. I el 15 de juliol, clourà el cicle de cinema en català, Delicioso, del director francès Eric Besnard.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram