
RAB Ràdio emetrà des del Parlament Europeu d’Estrasburg [Foto: RAB Ràdio]
Comptarà amb la participació d’eurodiputats i representants, diputats i legisladors de diversos països d’Amèrica. Des d’Estrasburg, Germà Capdevila conversarà amb el president de l’EuroLat, l’assemblea parlamentària euro-llatinoamericana, l’eurodiputat català Javi López, que intercanviarà opinions amb el senador i expresident argentí Adolfo Rodríguez Saa. També hi participaran membres de l’EuroLat de Catalunya, Espanya, Argentina, Uruguai i Colòmbia.
L’Assemblea Parlamentària Euro-Llatinoamericana (EuroLat) és una assemblea parlamentària multilateral formada per 150 membres. La meitat dels diputats -75- són diputats al Parlament Europeu i l’altra meitat -75- provenen dels parlaments nacionals llatinoamericans.
A Banda i Banda s’emetrà de dilluns a divendres de 15 a 17 hores i es pot escoltar al web de RAB Ràdio o al canal de Twitch www.twitch.tv/ RABradio.