
El soci gestor de Mediapro, Tatxo Benet, durant la fira ISE [Foto: Guillem Roset/ACN]
La innovació audiovisual permet combinar entorns, paisatges i objectes reals amb d’altres creats digitalment. La instal·lació a la capital catalana es posarà en marxa a finals de 2023 i mentre que el segon centre de producció virtual a Nova York, que serà una realitat el tercer trimestre de l’any, comptarà amb 1.500 metres quadrats d’instal·lacions. El 2024 s’engegaran els centres de Miami i Madrid.
Les innovacions que impulsa Mediapro formen part del pla estratègic de la companyia i crearà quatre centres de producció virtuals que combinaran l’última tecnologia LED amb croma.
A més, la companyia catalana té previst ampliar la tecnologia a tots els centres de producció i arribar als 350.000 metres quadrats dels en els centres de Barcelona, Bilbao, Madrid, València, Saragossa, Buenos Aires, Brussel·les, Toronto, Bogotà, Nova York, Miami, Ciutat de Mèxic, Lima i Lisboa.
Mediapro obre nou centre de producció a Mèxic