Dedicada al disseny, fabricació i venda de maquinària per a la construcció, Minor Hoists ha trobat en el canal online una via per fer-se un lloc a nous mercats internacionals als quals fins ara no arribava amb la tasca comercial tradicional a través de fires o missions comercials.
L’empresa preveu que la implementació de l’estratègia en línia els permeti augmentar fins a un 25% les seves exportacions, que abans de la pandèmia superaven el milió d’euros. L’objectiu de l’empresa sempre ha estat l’expansió internacional, centrant-se especialment en el mercat europeu.
Per al desenvolupament d’aquesta nova estratègia d’internacionalització online, Minor Hoists ha comptat amb el suport d’ACCIÓ -l’agència per la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Treball- amb l’obtenció d’un Cupó eTrade de 6.000 euros per treballar un pla d’actuacions als canals digitals i un ajut de 9.500 euros per implementar-lo.
Fundada al 2014, Minor Hoists compta amb un total de 20 treballadors i una facturació al voltant dels dos milions d’euros. Concentra un 70% de les seves vendes a l’exportació, amb una forta presència en mercats com el d’Hongria o la República Txeca.