Campus nord a Barcelonade l’escola Iese [foto: Iese]

Tres escoles catalanes de negoci s’han situat dins dels 50 millors centres de formació de negoci del món. Segons la llista que ha fet pública el Financial Times, IESE s’ha situat a la segona plaça, Esade a la quarta i EADA Business School, a la vint-i-cinquena.

IESE és la millor escola pel que fa a programes oberts i és el quart centre en programes a mida, mentre que Esade és la tercera i dotzena en les dues categories, respectivament.

L’anàlisi valora les escoles pel que fa al millor subministrament d’informació, el procés de selecció dels participants, el disseny dels cursos, la seva ubicació, els mètodes i els materials d’ensenyament i la qualitat dels professors i dels participants. A més, també ha tingut en compte les noves habilitats i la representació igualitària entre els estudiants i els docents.

La segona plaça d’IESE es té en compte sumant els centres que té arreu del món (Estats Units, Alemanya, Brasil i les escoles de Barcelona i Madrid); pel que fa a Esade, suma tres escoles a Barcelona, Sant Cugat del Vallès i Madrid i EADA té representació a Barcelona i Collbató.

A escala global, Catalunya s’apropa als resultats pràcticament perfectes de França, Qatar, els Estats Units, Alemanya, Suïssa i Singapur. Les escoles franceses HEC Paris i Insead són la primera i la tercera de la llista, respectivament, mentre que l’anglesa London Business School n’és la cinquena.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram