El nou local de Madrid, situat al barri d’Argüelles, disposa de zona de producció en el mateix establiment, una de degustació i ofereix, a part de gelats, una àmplia gamma de productes: creps, gofres, cookies i cafeteria, entre d’altres.
La companyia té actualment més d’una trentena de botigues repartides a diferents països
“L’acollida de la marca i dels nostres productes està sent molt positiva en aquesta zona”, assegura el director de marca de la companyia, Stefano Rosso, que subratlla que volen “seguir creixent” als països que formen part del Consell de Cooperació del Golf Pèrsic: Aràbia Saudita, Bahrain, Oman, Emirats Àrabs Units, Kuwait i Qatar.
“És una zona que aprecia el producte europeu. Nosaltres estem treballant per construir una base operativa important a Qatar que ens serveixi per a poder subministrar a la resta de països del golf”, afegeix.
Són cinc les obertures que Dino ha dut a terme aquest any, amb noves gelateries a Perpinyà, Calafell, Madrid i dues a Doha. La companyia catalana vol seguir creixent en els propers mesos i té la intenció d’augmentar el ritme properament. L’objectiu és tenir entre 60 i 70 botigues l’any 2030, amb una expansió “important” a França i un creixement a les comarques de Tarragona.
L’empresa empordanesa Gelati Dino s’expandeix a la Costa del Sol