Álex Benlloch i Bruno Casanovas a les oficines de Nude Project [Foto: Maria Asmarat – ACN]

La firma catalana Nude Project ha superat els 26 milions d’euros de facturació durant el 2023, augmentant més del doble les xifres del 2022. A aquest creixement se sumen la incorporació del triple de treballadors i el 130% més de les vendes durant els darrers dotze mesos. Després de néixer el 2019 i consolidar-se, encara el seu cinquè any de vida amb la mirada en l’expansió internacional, on vol créixer i guanyar encara més presència.

La companyia fundada per Bruno Casanovas i Álex Benlloch sumarà una botiga a l’estat, en concret a Eivissa abans de l’estiu, i completarà el servei que ofereix Barcelona, la seva seu. Però més enllà d’aquestes fronteres, l’horitzó de Nude Project passa per Itàlia, Portugal i França. Els Estats Units, tot i que encara no allotja cap botiga de la marca, també és una de les destinacions de les seves vendes, i suma en el centenar de països d’arreu del món on ja s’han adquirit productes de la marca.

L’horitzó de la companyia catalana passa per Itàlia, Portugal i França

El creixement de Nude Project és degut a l’ampliació de productes, a l’augment de les botigues i a l’increment de les vendes en línia, una fórmula que ha funcionat a un gran nivell. De fet, el 62% de les vendes del 2023 van ser en el format virtual, mentre que la resta van fer-se presencialment a les botigues físiques.

El model de negoci de la firma fundada per Casanovas i Benlloch va més enllà i ha diversificat la seva oferta a través de la seva pròpia cervesa i d’un format pòdcast a les plataformes, tot i que no són les fonts principals dels ingressos.

Mango preveu créixer en mercats estratègics de l’estranger el 2024
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram