La companyia fundada per Bruno Casanovas i Álex Benlloch sumarà una botiga a l’estat, en concret a Eivissa abans de l’estiu, i completarà el servei que ofereix Barcelona, la seva seu. Però més enllà d’aquestes fronteres, l’horitzó de Nude Project passa per Itàlia, Portugal i França. Els Estats Units, tot i que encara no allotja cap botiga de la marca, també és una de les destinacions de les seves vendes, i suma en el centenar de països d’arreu del món on ja s’han adquirit productes de la marca.
L’horitzó de la companyia catalana passa per Itàlia, Portugal i França
El creixement de Nude Project és degut a l’ampliació de productes, a l’augment de les botigues i a l’increment de les vendes en línia, una fórmula que ha funcionat a un gran nivell. De fet, el 62% de les vendes del 2023 van ser en el format virtual, mentre que la resta van fer-se presencialment a les botigues físiques.
El model de negoci de la firma fundada per Casanovas i Benlloch va més enllà i ha diversificat la seva oferta a través de la seva pròpia cervesa i d’un format pòdcast a les plataformes, tot i que no són les fonts principals dels ingressos.
Mango preveu créixer en mercats estratègics de l’estranger el 2024