Representants del Govern i del FC Barcelona, en el moment de la signatura de renovació de l’acord [Foto: Govern]

El govern de la Generalitat de Catalunya, a través de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), i el Futbol Club Barcelona han renovat la seva aliança per a les properes 4 temporades (2024-2028). Ho han segellat el conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent, i el president del FC Barcelona, Joan Laporta.

L’objectiu d’aquesta aliança és potenciar i millorar el posicionament de Catalunya en sintonia amb el model turístic definit en el Compromís nacional per un turisme responsable. A banda, l’acord també vol incentivar la comercialització a l’exterior, tot impulsant la imatge de Catalunya com a destinació de negocis de primer ordre.

El conseller Torrent ha celebrat la renovació de la “valuosa” col·laboració entre el Govern i el FC Barcelona. “El Barça és més que un club que ens ajuda a projectar Catalunya, a projectar la identitat catalana al món”, ha explicat. En aquest sentit, Torrent ha afirmat que “volem que ens ajudi també a promoure un nou model turístic, d’impacte més positiu, més sostenible”.

L’objectiu és potenciar i millorar el posicionament de Catalunya en sintonia amb el model turístic definit en el Compromís nacional per un turisme responsable

Per la seva banda, el president del Barça, Joan Laporta, ha assegurat que “amb aquest acord el Club ratifica una vegada més la voluntat de continuar sent ambaixador de Catalunya al món, i ho fem amb orgull perquè sabem que el Barça és una de les institucions catalanes més estimades a nivell global. El Barça és un pol d’atracció per a l’economia del país”.

Aquesta col·laboració es traduirà en accions conjuntes sota el paraigües comunicatiu de “Feel the colors”, on territori, identitat i inspiració són els pilars centrals de la comunicació. El FC Barcelona, amb els seus valors i la seva identitat, són un vehicle d’abast global per mostrar Catalunya.

Promoció de Catalunya durant la gira d’estiu del FC Barcelona

En el marc de la col·laboració entre l’Agència Catalana de Turisme i el FC Barcelona, la marca turística Catalunya estarà visible en diversos suports gràfics presents a la gira d’estiu: els polos de passeig dels jugadors i del cos tècnic de l’equip, les tanques en els camps d’entrenament, i el fons de les rodes de premsa del Barça.

Es podrà veure des del 28 de juliol, quan el conjunt blaugrana sortirà de Barcelona per iniciar la gira, fins el 6 d’agost, dia en què es jugarà el darrer partit. Així mateix, com a novetat en aquesta gira es farà difusió de la destinació al mercat estatunidenc a Barça One, la nova plataforma de streaming del FC Barcelona, durant els dies de la gira.

Anna Navarro, des del Parlament al Barça femení: “Sou un referent a tot el món”
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram