[Foto: Unsplash]

La delegació del Govern a Itàlia contractarà una persona per a ocupar una plaça d’administratiu o administrativa i la qual durà a terme tasques com gestionar la comptabilitat de la delegació, els correus electrònics i l’agenda del delegat, oferir atenció a la centraleta telefònica, tenir cura de la base de dades i atendre les persones que s’adrecin a la delegació. El període de vigència de l’oferta s’estendrà fins al 13 de setembre.

Els requisits que es valoraran seran el de disposar d’una formació administrativa o titulació de batxillerat, tècnic o equivalent i tenir un domini ple, tant oral com escrit, del català, el castellà i l’italià. Alhora, es valoraran l’experiència laboral en àmbits relacionats amb les tasques que la persona seleccionada haurà de dur a terme, conèixer altres llengües i comptar amb capacitat d’organització i d’adaptació dins d’un grup de treball, entre d’altres.

Les persones interessades hauran de fer arribar una carta de presentació i el seu CV a l’adreça [email protected]. Un cop comprovats els requisits de participació, s’analitzaran els CV, l’experiència i la formació i es comunicarà a les persones seleccionades que han superat la primera tria i tindrà lloc la segona fase per escollir qui ocuparà el lloc de feina.

La Delegació del govern català a Itàlia obre una plaça de tècnic cultural
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram