
Foto: Institut Ramon Llull
La cantant i compositora barcelonina Alba Carmona farà un doble concert a Nova York aquesta setmana. El 14 de novembre (dijous) presentarà Cantora -el seu segon treball en solitari- a The Local Saugerties de Nova York. Dos dies més tard, el 16 de novembre (dissabte) actuarà al David Rubenstein Atrium de Lincoln Center de Nova York, en una actuació coorganitzada per l’Institut Ramon Llull i el Lincoln Center.
A Cantora Carmona ret homenatge al llegat del so enregistrat i honra la profunditat i la distinció de la música que es transmet a través de la tradició oral. En el seu concert, l’artista barcelonina farà un viatge per les seves arrels flamenques i un extens repertori de cançons populars. Interpretarà tant les seves peces originals com peces arreglades amb cura, explorant com han evolucionat aquestes cançons arreu del món.
Al llarg dels seus 20 anys de carrera, Carmona ha actuat en nombrosos escenaris d’arreu del món, ha participat en col·laboracions de flamenc i jazz amb artistes com el saxofonista Perico Sambeat i el pianista flamenc Chano Domínguez, i ha estat la vocalista principal de Las Migas.
L'artista catalana Àngels Grau estrena ‘Brave Girls’ a la Kate Oh Gallery de Nova York