Marina Porras i Juliana Canet condueixen el ‘Club tàndem’ [Foto: 3Cat]

3Cat ha estrenat Club tàndem, conduït per la creadora de continguts Juliana Canet i la crítica literària Marina Porras. Es tracta d’un club de lectura amb continguts difosos a través de la plataforma i les xarxes socials de 3Cat, i també esdeveniments presencials amb públic lector.

De desembre a juliol, Club tàndem oferirà un capítol mensual on Canet i Porras tractaran temes universals amb l’ajuda d’una obra de la literatura catalana, que es complementarà amb les píndoles a les xarxes de 3Cat i un club de lectura en una llibreria on els seguidors podran compartir les seves impressions.

Mercè Rodoreda, Víctor Català, Josep Pla, Gabriel Ferrater, Montserrat Roig, Josep Maria de Sagarra, Joaquim Ruyra i Llorenç Villalonga són els autors que es comentaran tot relacionant-los amb altres continguts culturals com sèries, pel·lícules o música, i vinculant-los també a les seves pròpies experiències vitals. En cada episodi hi haurà intervencions de persones expertes en literatura, com ara Jordi Cornudella, Mita Casacuberta, Toni Sala o Bernat Dedéu.

El Club tàndem llegirà una obra mensual i es trobarà a una llibreria d’una ciutat diferent i que sovint estarà vinculada, o bé amb l’autor, o bé amb la novel·la. Així, passarà per Barcelona, Lleida, Reus, Palafrugell, Palma, L’Escala i Girona. A alguns dels esdeveniments hi haurà també un convidat a llegir el llibre i participar de la tertúlia.

A més, amb cada capítol del Club tàndem, se sumaran continguts extra amb entrevistes a persones expertes, disponibles a la plataforma 3Cat i el canal d’Spotify de 3CatCultura.

3Cat fa història: guanya el seu primer Premi Emmy Internacional
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram