“Ens agradaria que aquestes activitats s’intensifiquin els pròxims mesos i anys”, ha destacat Duch, que alhora ha aprofitat l’ocasió per repassar les prioritats de l’executiu recollides en el Pla de Govern i en el Pla ‘Catalunya lidera’.
“Hem volgut engegar un govern diferent, amb les seves pròpies prioritats i la seva manera de fer. Intentem ser realment eficaços en un moment en què els ciutadans i les ciutadanes de Catalunya demanen solucions concretes a problemes concrets”, ha assegurat el conseller.
“Ens agradaria que aquestes activitats s’intensifiquin els pròxims mesos i anys”, ha destacat Duch
A més, el titular d’Unió Europea i Acció Exterior ha recalcat la importància de fer servir “tots els canals possibles” —inclosa la interlocució amb el cos diplomàtic establert a Barcelona— per enfortir les relacions econòmiques, comercials, culturals i lingüístiques amb altres regions i països del món.
“Som un govern molt actiu, un govern que aprova mesures, un govern que visita el territori, un govern que parla amb tothom, un govern que viatja, és a dir, un govern que es mou”, ha defensat el conseller.
Catalan Culture Day
El Catalan Culture Day és un programa d’activitats dirigit a la presència consular a Catalunya amb l’objectiu de crear vincles per a la promoció exterior de la cultura catalana i per millorar el coneixement de la realitat cultural de les comunitats presents al nostre país. Amb aquesta iniciativa, el Govern vol obrir vies de col·laboració i crear noves sinergies.
El programa és una mostra més de la voluntat del Departament d’Unió Europea i Acció Exterior d’acostar els principals actius de Catalunya al personal diplomàtic i als representants acreditats d’altres països.
Duch reforça la projecció internacional de l’economia catalana a Davos