
Foto: Olis Bargalló
Olis Bargalló s’ha introduït al mercat del gran consum a la Xina a través d’una primera comanda de 100.000 litres d’oli del gegant del comerç electrònic JD.com.
L’empresa de Castellví de Rosanes (Baix Llobregat) ja comercialitza els seus productes per al gran públic xinès, que pot adquirir el seu oli d’oliva verge extra en envasos de vidre (de 250, 500, 750 ml o un litre) o en garrafa de 3 litres. Aquesta és la segona experiència d’Olis Bargalló en el mercat del gran consum a la Xina.
Olis Bargalló exporta al voltant del 20% de la seva producció a 20 països
L’empresa catalana vendrà els seus productes a JD.com, un dels minoristes en línia més grans de la Xina per volum de negoci i ingressos. Aquest portal treballa estretament tant amb marques xineses com amb les principals marques internacionals i ofereix des d’aliments frescos fins a roba, electrodomèstics o productes per a nadons.
Per al gerent i membre de la 4a generació al capdavant de l’empresa familiar, Francesc Bargalló, “JD.com ha valorat especialment la nostra imatge de marca, associada a alts estàndards de qualitat”. En aquest sentit, “som una marca reconeguda que prioritza la qualitat per damunt de tot, tant en el producte com en la seva imatge”, afegeix.
Olis Bargalló ha comptat amb el suport d’ACCIÓ, l’agència per la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Treball.
Amb una vintena de treballadors concentrats a la seu de Castellví de Rosanes, Olis Bargalló exporta al voltant del 20% de la seva producció a 20 països, entre els quals destaquen el Regne Unit, Alemanya, França, Bèlgica, Suècia, Polònia, Dinamarca, Sud-àfrica, Colòmbia o el Perú.
El Govern planteja ampliar o reforçar les delegacions d’ACCIÓ a l’exterior