La galeria del Grup Roca a Barcelona [Foto: Roca Group]

El Grup Roca especialitzat en el disseny, producció i comercialització de productes pel lavabo ha adquirit l’empresa australiana Phoenix. La companyia de Melbourne va registrar l’any 2024 una facturació de 35,4 milions d’euros i és considerada líder en el sector a Austràlia i Oceania, segons el rànquing internacional iF Design Award.

Amb aquesta compra el grup català ha reforçat la seva posició al mercat australià. Tot i estar presents amb les seves marques globals Roca i Laufen, ara compta amb les instal·lacions a Melbourne i Balcatta (Perth) de Phoenix.

A més, a finals d’aquest any la multinacional obrirà una nova Roca Gallery i un Laufen Space a Sydney, on s’exhibiran els productes de les dues marques.

En aquesta operació, el Grup Roca ha estat assessorat per les empreses Alantra, Allens i KPM G. Per altra banda, Phoenix ha rebut assessorament per part de Gilbert & Tobin, Deloitte i CBW Partners.

El grup Roca compra la italiana Idral
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram