El delegat del Govern al Con Sud, Josep Vives, amb els Barça Legends a Buenos Aires [Foto: Govern]

La seu de la Delegació del Govern de Catalunya al Con Sud, a Buenos Aires, ha acollit una trobada molt especial: la visita dels Barça Legends, l’equip de llegendes del FC Barcelona, en la prèvia del seu històric partit a l’estadi Más Monumental.

La trobada ha servit per reforçar els vincles culturals, esportius i institucionals entre Catalunya i l’Argentina, en un ambient distès i ple d’emoció. El divendres 19 de juliol tindrà lloc l’enfrontament entre Barça Legends i River Plate Leyendas a l’Estadio Más Monumental, el més gran del país, amb capacitat per a 85.000 espectadors.

Aquesta serà la primera vegada des del 1964 que el Barça trepitja sòl argentí. Entre els jugadors destacats hi figuren Vítor Baía, Sergi Barjuan, Ronald i Frank de Boer, Edgar Davids i Jonatan Soriano, per part catalana; i Ariel Ortega, Pablo Aimar i Leonardo Ponzio, per part de River.

La visita i el partit s’emmarquen en la gira internacional dels Barça Legends, que tanca així la seva temporada abans de la pausa estival. L’acte a la Delegació posa en valor la funció d’aquest espai com a punt de trobada per a la projecció de Catalunya al món, també des de l’àmbit esportiu.

El Barça Legends jugarà a l’Argentina
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram