L’escriptora Andrea Genovart [Foto: Joanna Chichelnitzky]

L’Institut Ramon Llull ha donat a conèixer els seleccions pel programa de residències internacionals previst per aquest 2025. Així, Mònica Batet ha estat seleccionada per la residència d’escriptura Château de Lavigny (Suïssa); Marina Saez i Marta Carnicero faran estada a Art Omi (NY, Estats Units) i Marta Pera i Andrea Genovart participaran a Literarisches Colloquium Berlin (Alemanya).

El programa de residències internacionals permeten que les escriptores i escriptors de l’àmbit artístic i cultural català poden participar en espais estratègics de totes les disciplines. Les despeses que es cobreixen, mitjançant la subvenció, són l’allotjament, la manutenció i l’organització de la residència.

La selecció d’aquests autors s’ha dut a terme a través d’una convocatòria pública. L’equip de cada residència ha fet la tria amb el suport de l’Institut Ramon Llull.

Pere Almeda: “Volem obrir dues noves oficines de l’Institut Ramon Llull: a l’Amèrica Llatina i al sud-est asiàtic”
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram