La trobada amb representants del Port de Tarragona i de la delegació de l’Associació d’Operadors Portuaris de Finlàndia [Foto: Port de Tarragona]

Una destacada delegació de l’Associació d’Operadors Portuaris de Finlàndia ha visitat, aquest dilluns, la seu del Port de Tarragona. La trobada ha tingut com a objectiu principal conèixer de primera mà les infraestructures, la capacitat logística i els projectes de futur del recinte tarragoní. Així, referma la seva vocació internacionalitzadora.

La delegació finesa ha estat rebuda institucionalment pel president de l’Autoritat Portuària de Tarragona (APT), Santiago J. Castellà. A la recepció i posterior reunió de treball també hi han participat la cap de Comercial i Desenvolupament de Negoci, Genoveva Climent, i el cap d’Explotació, Carles Segura, els quals han detallat les fortaleses operatives que situen Tarragona com a hub estratègic a la Mediterrània i la importància de crear sinergies amb els mercats nòrdics

Més enllà de la representació institucional, la jornada ha servit també com a punt de trobada empresarial. Diversos representants d’empreses de la comunitat portuària de Tarragona han acompanyat l’associació finesa, fomentant un espai de networking per intercanviar experiències sobre la gestió de mercaderies i explorar possibles vies de col·laboració comercial.

La Cambra de Tarragona impulsa més de 40 missions comercials internacionals el 2026
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram