
La Tramoia de Vila-seca escenificarà ‘Rumors’ a Madrid [Foto: La Tramoia de Vila-seca]
Les quatre propostes per a l’edició de 2026 són Imagina a càrrec de la Companyia Tres Panys (dissabte, 15 de febrer); Actrius a càrrec de la Companyia IncreiXendo (dissabte, 21 de febrer; Punt i Seguit a càrrec d’Iris Hinojosa i Gerard Vilardaga (diumenge 22 de març) i Rumors a càrrec de La Tramoia de Vila-seca (dissabte 28 de febrer).
Amb la intenció de mantenir una programació estable de teatre en català a Madrid, el Cercle Català va impulsar la mostra de teatre professional i amateur que ja està totalment consolidada.
La Mostra de Teatre Català de Madrid compta amb el suport de la Federació d’Ateneus de Catalunya, la Diputació de Barcelona i el departament d’Unió Europea i Acció Exterior de la Generalitat de Catalunya.
El Cercle Català de Madrid atorga el Premi Santiago Rusiñol 2025 a Lluís Homar


