Els guanyadors de l’edició anterior del Premi Internacional [Foto: AMIC]

La tercera edició del Premi Internacional AMIC Mitjans de Proximitat pren forma. L’acte, que se celebrarà el 14 d’abril al CaixaForum Barcelona, obrirà amb tres ponències internacionals a càrrec de Sonho Kim, director de mitjans de comunicació a la Korea Press Foundation; Ken Doctor, conseller delegat i fundador de Lookout Local, digital dels Estats Units guanyador del Pulitzer el 2024, i Richard Fletcher, director de recerca i subdirector del Reuters Institute for the Study of Journalism de la Universitat d’Oxfor.

Posteriorment es lliuraran els guardons de les tres categories: internacional, Europa i en català, cadascuna dotada amb 5.000 euros. L’acte vol promoure les millors pràctiques professionals entre els periodistes i editors de mitjans de proximitat, així com detectar les novetats del nostre àmbit territorial i lingüístic i també en la premsa de proximitat europea i internacional.

A més dels tres premis principals, durant la gala, l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació lliurarà dos reconeixements: un distingirà una trajectòria i l’altre la qualitat publicitària en continguts de marca a la premsa de proximitat.

Es lliuren els Premis Internacionals AMIC Mitjans de Proximitat 2025
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram