La Generalitat ha organitzat una missió comercial a Corea del Sud i Japó per promocionar el turisme català. En total, 11 empreses catalanes participaran en una acció promoguda per l’Agència Catalana de Turisme (ACT) aquesta setmana i que busca reforçar el posicionament turístic del territori català als mercats coreà i japonès.

A més, es vol obrir una plataforma de comercialització amb les empreses participants i presentar una oferta d’experiències turístiques per atraure operadors d’uns mercats que cada vegada aposten més per viatjar a Catalunya, segons dades de la conselleria d’Empresa. Durant el viatge, els empresaris rebran classes magistrals, on experts assessoraran sobre el funcionament de cada mercat i faran tallers amb una cinquantena d’operadors turístics.

Segons apunta el director de l’Agència Catalana de Turisme, David Font, en declaracions recollides en un comunicat: “Catalunya i Barcelona poden oferir grans propostes de valor per a viatgers experimentats i exigents com els coreans i japonesos i, per aquest motiu, missions com aquesta permeten a empreses catalanes del sector turístic donar a conèixer les seves propostes i obrir nous mercats”.

La Generalitat ha apostat per aquest programa perquè els mercats turístics d’Àsia-Pacífic estan experimentant un creixement “molt pronunciat” pel que fa al nombre d’arribades i la despesa generada a Catalunya. En la mateixa línia de promoció del turisme asiàtic, a principis de novembre, la consellera d’Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, es va desplaçar al Japó per presentar la campanya ‘Legends of Catalonia’.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram