Foto: Freepik

La Delegació del Govern de la Generalitat a Andorra, amb seu a Andorra la Vella, ha obert la convocatòria d’una plaça de responsable administratiu/va. Té una retribució anual bruta de 29.335,54 euros i el termini de presentació de candidatures finalitza el 17 d’octubre de 2023.

Entre els requisits que s’estipulen en les bases de la convocatòria destaquen disposar de formació administrativa o titulació de batxillerat, tècnic o equivalent; una experiència mínima de 3 anys en l’àmbit de la gestió administrativa; disposar d’excel·lents coneixement orals i escrits de la llengua catalana (nadiu o equivalent) i espanyola, i coneixements de la llengua francesa; i permís de treball a Andorra.

Entre les tasques que s’atorguen són la de suport d’assistència a la delegada i suport administratiu, desenvolupar les tasques administratives de la delegació i la gestió i administració de l’oficina .

Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts han de fer arribar la seva sol·licitud mitjançant una carta de presentació i el seu CV a la Delegació del Govern a Andorra per correu electrònic a l’adreça [email protected].

La delegació del Govern català a Andorra busca un tècnic de comunicació
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram