[Foto: Sincerely Media a Unsplash]

La Delegació del Govern al Brasil contractarà dos professionals que ocuparan les posicions de gestor administratiu i de tècnic de relacions institucionals. Ambdues convocatòries es mantindran obertes fins al 10 d’agost per a totes aquelles persones interessades a enviar-hi les seves candidatures.

Quant a la plaça de gestor administratiu, la persona seleccionada donarà suport a la delegada en clau administrativa, en gestionarà l’agenda, així com l’oficina i la comptabilitat de la delegació i planificarà l’organització d’actes i esdeveniments de la delegació. Per a aquesta oferta es valorarà que es tingui una titulació de grau superior i l’experiència prèvia i en relacions institucionals i comunicació. La retribució econòmica anual bruta és de 34.483,20 euros.

Pel que fa al lloc de tècnic de relacions institucionals, oferirà suport a la delegació sobre el desenvolupament de les polítiques i els projectes sectorials al Brasil, elaborarà la documentació, les notes i els continguts vinculats als àmbits de seguiment assignats, coordinarà els projectes de la delegació, mentre que també donarà suport tècnic a les tasques de la delegada i també exercirà funcions de representació en alguns actes. La retribució econòmica anual bruta és de 43.335,01 euros.

Per optar a qualsevol de les dues places caldrà escriure un correu electrònic a delegació[email protected] amb el CV i una carta de presentació.

La delegació del Govern a França cerca un tècnic de relacions institucionals
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram