El CEO de Wizards, Max Dalmau, al Barcelona International Gaming Center [Foto: Ivette Lehmann]

El Barcelona Internacional Gaming Center (BIG C), un clúster amb d’empreses i centre d’alt rendiment d’e-sports amb seu a la capital catalana, ha arribat a un acord per crear una ‘joint venture’ amb l’empresa asiàtica Gamers Hub Media Events, una plataforma referent en l’organització de torneigs i creació de contingut d’esports electrònics.

El nou grup rebrà el nom de BIGC X GHME i tindrà com a objectiu “crear la major empresa d’e-sports d’Europa”, segons ha indicat BIG C a través d’un comunicat.

L’acord contempla accions com l’organització de torneigs en línia, d’esdeveniments amb ‘influencers’ o la creació de contingut relacionat amb l’univers dels videojocs per arribar a un públic de 150 milions d’espectadors únics.

Segons el fundador i soci gerent de Gamers Hub Media Events, Saad Khan, l’associació permetrà a l’empresa entrar al mercat europeu i crear sinergies per mantenir “una base sòlida” a l’Orient Mitjà.

Per part de BIG C, l’acord permetrà ampliar la part ‘online’ del negoci “amb enormes garanties”. “Ara serem capaços d’oferir a les empreses una plataforma genèrica de torneigs amb una experiència completa del món dels e-sports i l’esport”, subratlla el fundador de BIG C, Jean Sebastian Ventura.

Promoció d’altres videojocs

A banda de BIG C i Gamers Hub Media Evensts, el nou esquema empresarial també incorporarà grups especialitzats en la creació i promoció de competicions de videojocs –National Gaming League o Reset XP-, empreses encarregades de la gestió d”influencers’ –Glory4Builders- i companyies especialitzades en salut i nutrició –Gamers Gym-.

Altres noms que formen part de l’acord són l’agència de contingut patrocinat Srta. Templeton, l’agència de màrqueting esportiu SportiveWays i la productora audiovisual amb seu a Barcelona Sport Media Studio.

El nou grup acumula més de 140 esdeveniments organitzats –amb premis repartits per valor de gairebé 650.000 euros-, amb una base de 250.000 jugadors –dels quals 5.000 són professionals-, 300 ‘influencers’ a Europa i Orient Mitjà i més de 800 hores de contingut audiovisuals de producció pròpia.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram