Foto: La campanya ‘Legends of Catalonia’ ha estat premiada al Japó [ACT]

L’Agència Catalana de Turisme ha estat guardonada amb una doble distinció en la sisenda edició dels Japan Tourism Awards per la campanya “Legends of Catalonia”. Els dos guardons premien la campanya en les categories Excellent Partner Award i Digital Utilization Special Award.

El director de l’ACT, David Font ha assegurat que la doble distinció posa de relleu que “la innovació és un element inherent en nosaltres i que forma part de tot allò en que treballem dia rere dia des de l’Agència Catalana de Turisme, així com també en les campanyes que es creen, per tal de donar a conèixer la nostra destinació i promocionar els atractius de tot el país”.

‘Legends of Catalonia’ és un projecte dut a terme per l’Agència Catalana de Turisme amb la col·laboració de SONY España, i que té per objectiu la promoció de Catalunya d’una forma totalment innovadora, sent la primera campanya que utilitza un joc de realitat virtual per a la promoció d’una destinació turística.

El joc es va presentar a finals de l’any 2018 i actualment ja acumula més de 400.000 descàrregues arreu del món entre Play Station i la plataforma per ordinador Steam. La campanya es va caracteritzar per ser la primera que utilitzava un joc virtual per a la promoció d’una destinació turística i que ja acumula més de 400.000 descàrregues arreu del món. Aquests premis tenen en compte valors com la sostenibilitat, la innovació, la rendibilitat o la seva contribució a la societat.

Els Japan Tourism Awards són uns premis organitzats per la Japan Association of Travel Agents, principal associació de turisme del país nipó on l’ACT hi està associada a través del seu Centre de Promoció Turística a l’Àsia-Pacífic. Enguany s’hi han presentat més de 178 projectes d’arreu del món.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram