Font: Agència Catalana de Turisme

Catalunya, a través de l’Agència Catalana de Turisme, participa aquests dies a Fitur, la fira del turisme de referència a l’estat espanyol. Promociona la diversitat d’experiències de l’oferta turística catalana, especialment l’esportiva amb motiu de 2020 Any del Turisme Esportiu.

Destaca un vídeo protagonitzat per Ricky Rubio que es converteix en el nou advisor de l’Agència Catalana de Turisme. A la zona d’animació, i a través d’una pantalla tàctil, els visitants poden intereactuar i descobrir la ruta turística que més els hi escau.

Enguany hi participen una vuitantena d’empreses i entitats d’arreu del territori, representades les nou marques turístiques (Costa Brava, Costa Daurada, Terres de Lleida, Costa Barcelona, Paisatges Barcelona, Pirineus, Val d’Aran, Terres de l’Ebre i Barcelona) de la mà dels patronats de turisme de les Diputacions i de Turisme de Barcelona.

L’estand, de 900 m2, posa en contacte empreses, municipis i marques turístiques catalanes amb intermediaris per afavorir la comercialització i la identificació de tendències i dinàmiques dels mercats emissors.

La consellera d’Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, acompanyada del delegat del Govern a Madrid, Gorka Knörr, ha explicat que “som a Fitur, una de les cites internacionals més importants del sector, per fer costat al nostre sector turístic, perquè Catalunya continuï sent una destinació turística referent”.

En aquest sentit, la consellera ha anunciat que el Govern posa a disposició dels establiments turístics afectats vint milions d’euros de la línia de finançament ICF i que els plans de foment territorial del turisme, dotats de sis milions, prioritzaran les àrees més perjudicades pel temporal Gloria.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram