Font: Damm

El grup cerveser Damm segueix consolidant-se com una de les marques catalanes de referència al món. Segons dades que ha difós la pròpia companyia, en l’exercici de l’any passat va créixer la seva activitat internacional a través de la presència de les seves marques en més d’un centenar de mercats. La xarxa comercial pròpia té 250 persones en països com Estats Units, Regne Units, Canadà, Xina, Suècia i Austràlia.

L’eix de l’estratègia internacional de Damm continua sent la gastronomia sent present en l’Estrella Damm Gastronomy Congress, que l’any passat va visitar Xile, Manchester i Miami, o el Tapas Journey de Canadá i el rànquing The World’s 50 Best Restaurants on Estrella Damm és partner global des de 2015, i l’any passat va ser cerveza oficial de l’edició asiàtica. Actualment, la firma fundada el 1876 té presència a més de 120 països.

En xifres, el grup cerveser va guanyar l’any passat 112,6 milions d’euros i va augmentar la facturació un 8,7%, fins als 1.264 milions. A finals de l’any passat l’empresa tenia una plantilla de 4.575 persones, un 14% més que l’any anterior. A més ha invertit més de 100 milions d’euros durant l’exercici per incrementar la capacitat productiva, fins a superar el 25 milions d’hectolitres anuals.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram