Foto: Misako

L’empresa catalana Misako, que fins ara havia centrat la seva oferta en bosses de mà i accessoris, dona les seves primeres passes en el tèxtil amb el llançament d’una col·lecció de samarretes unisex. Els diferents models es pondran a la venda en les vostres tendències físiques de la marca a Espanya i Portugal, així com en el seu comerç electrònic, a Zalando i Amazon.

Aquestes noves samarretes estan fetes de cotó orgànic fabricades a l’Àsia però el seu disseny i estampació es fan a Catalunya. Amb aquest llançament, Misako busca recuperar “el lideratge entre el públic més jove amb una proposta de samarretes informals i unisex”, segons Cristian García, director adjunt de l’empresa.

L’empresa planteja ampliar aquesta línia tèxtil amb dessuadores i jerseis i que aquesta nova línia esdevingui el 5% de les vendes totals a finals d’any.

Fundada en 1998, amb seu a Esparreguera i amb Eulàlia Torres com a directora general, la cadena opera en l’actualitat amb una xarxa comercial de 215 botigues, repartides entre Espanya, Portugal i Andorra.

A aquestes botigues cal sumar-hi els canals de venta digital: botiga online pròpia i presència en Amazon i Zalando des d’aquest 2021.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram