Foto: Brownie

L’empresa catalana especialitzada en moda Brownie continua impulsant la seva presència a Llatinoamèrica aterrant a nous països i ha ubicat un nou establiment al centre comercial Parque Arauco de Santiago de Xile. Amb aquesta operació, l’empresa continua impulsant-ne l’expansió a escala internacional.

Els plans de la companyia passen per accelerar-ne el creixement a través de punts físics i també, a través del canal digital. Després de la inauguració, l’empresa ha aconseguit 72 punts de venda i ara opera a set països: Espanya, Portugal, França, Bèlgica, Andorra, Mèxic i Xile.

Aquesta nova obertura suposa la consolidació de l’acord de col·laboració que l’empresa ha signat amb el grup Falabella, un dels retailers més grans de Llatinoamèrica i que té presència a Xile, Perú, Argentina i Colòmbia. La botiga compta amb una superfície comercial de 55 metres quadrats.

Durant aquest mateix mes, l’empresa va inaugurar quatre corners als grans magatzems francesos Printemps, ubicats a Rennes, Marsella i París, i va arribar a un acord per distribuir els seus productes a través de l’e-commerce Place de Tendences, propietat del grup gal de grans magatzems des de 2013.

Brownie, camí de les 70 botigues a Espanya i preparant-se a obrir a Europa i Amèrica

El segell català Brownie obrirà els seus primers quatre punts de venda físics a França
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram