Font: Tous

Tous, l’empresa de Manresa especialitzada en joieria i accessoris líder en el segment de luxe assequible, enforteix el seu projecte global amb 702 botigues i uns resultats excel·lents a les portes del seu centenari, el 2020. La companyia ha presentat un benefici net consolidat de 27,3 milions d’euros en 2018 en un exercici caracteritzat per l’impuls internacional de la marca que opera ja en 54 països. Actualment dos de cada tres establiments de Tous es situen en l’àmbit internacional.

La facturació de la marca en aquest període ha arribat als 396.400.000 d’euros, un augment en la xifra de negoci del 4,5% respecte a l’any anterior. Pel que fa al total de vendes dirigides al consumidor final, les vendes van ascendir als 466 milions d’euros, també un 4,5% més en comparació amb 2017. Durant l’exercici la companyia ha invertit 55 milions d’euros, incrementat la inversió un 15% en les àrees d’innovació, marca, així com la construcció i millora de les botigues.

Tous ha experimentat així mateix un significatiu creixement en el canal en línia en línia amb la seva ferma aposta per la transformació digital, la omnicanalidad i la flexibilitat del seu servei. Les vendes en el comerç electrònic han augmentat un 43% respecte a l’any passat i, al llarg de 2018, la marca ha iniciat comerç electrònic en cinc nous països arreu del món, sumant un total de 19 mercats amb vendes digitals. D’aquesta manera, el canal digital s’ha convertit en el tercer mercat de la companyia en xifres de vendes, situant-se just per darrere d’Espanya i Mèxic, i acumulant un 8% de la facturació global.

Totes les categories de producte de la marca (joieria, rellotgeria, bosses i complements) han experimentat creixements. Destaca especialment la trajectòria de les vendes en joieria, que suposa un 67% de les vendes de la companyia, i que ha experimentat un augment del 4,4% respecte a l’any passat.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram