Font: L’Hòstia

La ratafia catalana L’Hòstia ha hagut de registrar la seva nova marca -un logotip amb una creu blanca sobre fons negre- a l’Oficina de Propietat Intel·lectiual Europea després de la negativa rebuda per l’Oficina Espanyola de Patents i Marques. A través del seu perfil a Twitter, la ratafia dels germans Virgili assegura que Espanya els ha denegat la petició perquè considera que la creu “té un alt valor simbòlic” i per tant està prohibit.

Davant d’aquesta situació, els germans Virgili han hagut de fer-ho a l’Oficina de Propietat Intel·lectual Europea, que no han posat cap problema per a concedir-los-hi. L’Hòstia, fent ús del seu llenguatge humorístic a les xarxes socials, han assegurat el registre de la marca amb un “L’Hòstia 1-Espanya 0”.

El febrer passat, Àlex i Albert Virgili, de Caves Martí Serdà, els creadors dels vins El Xitxarel·lo i El Cabronet i del vermut El Bandarra, van treure al mercat la ratafia L’Hòstia. Ho van fer amb la intenció d’apropar el món del vi als nous consumidors i recuperar velles tradicions a través de l’humor, el disseny i el gamberrisme il·lustrat.

Així asseguren que “L’Hòstia és més catalana que Guifré el Pilós fent cagar el tió a Montserrat amb una branca de la fageda d’en Jordà. Deixa de fotre’t xarrups de mariconades estrangeres i fes país collons”. Durant aquests primers mesos han tingut una bona acceptació al mercat català.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram