L’empresa Eurofragance, amb seu a Sant Cugat del Vallès (Vallès Occidental), va reforçar la seva presència internacional durant el 2018 i va tancar l’exercici anterior amb una 78 milions d’euros de facturació, un 8% més que l’any 2017. Aquestes xifres reafirmen l’èxit del pla de creixement estratègic de la companyia que manté el seu fort pla d’inversions.

La companyia ha invertit més de 10 milions d’euros en els últims tres anys destinats a la millora i modernització d’instal·lacions i processos, així com a l’expansió geogràfica. Entre els més importants destaquen la posada en marxa de la planta a Singapur, la implementació ERP-SAP en filials o la inversió en sistemes de gestió de projectes.

Segons Laurent Mercier, conseller delegat de la companyia, “el 2018 ha estat fonamental per a reforçar i optimitzar els nostres processos en totes les filials, per tal de millorar el nostre servei als clients de tot el món”. Els seus nous mercats han estat Mèxic, Àsia i els Estats Units. En el marcat nord-americà, l’empresa de Sant Cugat del Vallès ha experimentat un augment del 29% arran de l’adquisició d’una participació majoritària de Fragrance Design LLC (Atlanta), fa dos anys.

En els segments de Household i Oriental, Eurofragance creix, especialment, amb molta força, en el primer a un 74% i un 22% respectivament, gràcies a productes innovadors i creatius dissenyats específicament per a les necessitats de cada client, aportant-los un gran valor afegit. El 2018 l’empresa santcugatenca va passar de 280 a 340 empleats de 24 nacionalitats diferents.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram