Font: Marfeel

L’empresa catalana Marfeel continua l’expansió internacional amb la primera oficina a Amèrica Llatina. La plataforma per a mitjans digitals ha tancat 2019 amb una facturació de 25 milions d’euros, un 47% més que 2018.

De cara a 2020, l’empresa catalana continuarà l’expansió internacional amb l’obertura de la primera oficina a Amèrica Llatina, concretament a Bogotà, on treballen una desena de persones. L’obertura d’aquesta seu se suma a les de Barcelona, oberta el 2011, i Nova York, el 2016. La companyia gestiona més d’un bilió de sessions mensuals de més de 800 clients i té prop de 200 treballadors.

El cofundador i responsable d’operacions, Juan Margenat, ha destacat Amèrica Llatina com a un “mercat importantíssim” per a l’empresa pels “milers de potencials clients” al mercat americà.
De fet, Margenat s’ha referit a l’obertura de la seu a la capital colombiana com una “decisió estratègica”.

“Bogotà ens aporta una completa cobertura de les zones horàries a tot el continent americà, en ambdues coses, i a més ens permet coincidir en hores laborables amb les nostres oficines centrals situades a Barcelona, amb les que a més disposem vols directes”, ha assegurat el directiu.

Entre els aspectes positius de la ciutat, Margenat ha destacat “l’existència d’un ‘hub’ tecnològic”, amb un creixement del 14% anual, segons dades de ‘Invest in Bogotá’. A més, el cofundador ha valorat “l’estabilitat política i social del país”, així com “el talent, la formació i el bon nivell d’anglès dels professionals”.

Al novembre, l’empresa va rebre el premi a la Innovació 2019 de Google durant la cimera anual de ‘Google Certified Publishing Partners’. La companyia també ha estat premiada pel Cercle d’Economia per la seva trajectòria de ‘startup’ a empresa consolidada. Marfeel ajuda els editors a crear, optimitzar i monetitzar els seus llocs web mòbils.