Torrons Vicens, la firma artesanal d’Agramunt (Urgell), es consolida en el mercat internacional amb presència de 70 països, entre els quals, Estats Units, Mèxic, l’Amèrica Central, Japó, Corea del Sud i Europa central. A l’Estat espanyol compta amb una quarantena d’establiments. A finals d’octubre va obrir una botiga en un centre comercial de Mèxic.

“El mercat internacional és molt important per a nosaltres i l’exportació és una aposta ferma de l’empresa. Amb la transformació del sector del turró que vam iniciar fa anys aportant per la innovació de nous sabors i obrint els nostres propis punts de venda, el turró comença a ser conegut mundialment”, reconeixen des de l’empresa d’Agramunt.

Aquesta setmana, Torrons Vicens ha inaugurat a Madrid la botiga més gran del món com a aperitiu de l’inici de la campanya nadalenca. Està ubicada al Paseo del Prado, a tocar de Neptuno i compta amb un espai de 650 metres quadrats on fins ara hi havia la botiga de Objectos de Arte Toledano.

Durant la campanya de Nadal, l’empresa d’Agramunt impulsa la seva presència amb les seves ‘botigues de Nadal’, unes ‘pop-up stores’ que se situen en centres comercials que registren molta afluència de persones. Així, obrirà a El Corte Inglés de Goya (Madrid), Las Rozas Village (Madrid), San Sebastián de los Reyes (Madrid), Sabadell i Taragona.

En aquesta campanya de Nadal, Turrons Vicens ha preparat un turró de Cervesa Inèdit o de tiramisú, que ha elaborat el xef i pastisser Albert Adrià.