Font: Midem

Sota la marca d’internacionalització Catalan Arts, tretze segells musicals catalans seran presents al mercat internacional Midem de Cannes (França), que tindrà lloc del 4 al 7 de juny i que enguany arriba a la 53a edició. Els professionals del sector de Catalunya es concentraran en un únic estand organitzat per l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC).

Durant els cinc dies de durada del mercat, els representants dels segells musicals catalans presentaran els seus projectes i les seves innovacions, i podran posar-se en contacte amb nous socis internacionals potencials. A banda de l’activitat a la zona d’estands situada al Palais des Festival, on els professionals podran fer networking, també hi haurà showcases de formacions musicals vingudes d’arreu del món, conferències, debats i altres activitats professionals durant tot el dia.

Les entitats catalanes que hi seran presents són Acqustic, BMAT, Discmedi, Distribucions Musicals 09, Ediciones Musicales Clipper’s, Hans Kusters Music, La Cupula Music, Meta Network, Music List, Nacar Management, SonoSuite, Teddysound i Unison.

El Midem, impulsat l’any 1967, és considerada la trobada dels agents de l’ecosistema de la música més important a nivell internacional. Aplega artistes, segells discogràfics, mànagers, editors, distribuïdors, serveis de streaming, societats gestores de drets, agències de booking, promotors, marques, agències de comunicació, empreses de noves tecnologies i startups.

En l’edició d’enguany, la startup catalana Music List ha estat seleccionada com a una de les finalistes del concurs de startups Midemlab, a la secció “Marketing & data/analytics”. Music List pretén agregar continguts a diversos serveis de streaming musical. El concurs és el 5 de juny i el jurat anunciarà aquell mateix dia el guanyador.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram