La Cambra de Tarragona ha arribat a un acord de col·laboració amb Jeune Afrique Media Grup, el grup de premsa líder en el mercat africà amb edicions i creació de continguts en francès i anglès. Les dues associacions es proposen treballar conjuntament per potenciar i posar en valor els actius empresarials i comercials d’Àfrica i aconseguir que sigui una de les primeres opcions de negoci per a inversors i exportadors de l’Estat espanyol.

Així, es preveu que a l’octubre es llanci una edició dedicada a Espanya amb la marca Made in Spain amb la impressió de 90.000 exemplars que es distribuiran a més de 80 països d’arreu del món. La campanya es difondrà a través dels canals digitals del grup.

La Cambra de Tarragona té una vinculació molt estreta amb l’Àfrica, sobretot amb la regió subsahariana, i és una entitat de referència per a les empreses que volen iniciar contactes comercials o ampliar els negocis en aquell mercat.

Jeune Afrique Media Grup atrau a més de 10 milions de lectors mensuals en els portals Jeune Afrique (en francès) i The Africa Report (en anglès). A més, organitza un dels esdeveniments més reconeguts sobre negocis al continent, l’Àfrica CEO Fòrum.