La companyia tecnològica Adsmurai ha obert oficina a Milà com a seu de la seva filial a Itàlia. D’aquesta manera, l’empresa continua amb el pla d’expansió internacional per tal d’ampliar els seus serveis a grans marques del sector retail, moda, gran consum i esport.

Com a responsable a Itàlia, Adsmurai ha incorporat Luigi Tabasso, amb més de 20 anys d’experiència en el sector de la publicitat digital. Entre d’altres, ha treballat a Google, Meta i Pinterest.

“Itàlia és un pas natural en el nostre pla de creixement internacional, especialment per la seva fortalesa en el sector fashion i retail, on comptem amb una àmplia experiència”, assenyala Marc Elena, cofundador i conseller delegat d’Adsmurai. “Estem segurs que, sota el lideratge de Luigi, aconseguirem replicar l’èxit que hem tingut en altres mercats”, afegeix.

Amb l’expansió a Itàlia, Admsurai aspira a impulsar el seu creixement exponencial. Així, la companyia tecnològica preveu tancar el 2024 amb un creixement del 48%.

Balfegó obre una nova granja de tonyina roja al sud d’Itàlia
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram