L’startup catalana LactApp ha captivat l’enginy d’Apple en la seva aposta pel talent femení i ha estat una de les 11 empreses de tot el món seleccionada per participar en el primer Campus d’Emprenedores de la companyia nord-americana. Un dels requisits del programa és que les empreses havien de tenir al capdavant una fundadora, cofundadora o directora i comptar almenys amb una dona en l’equip de desenvolupament de productes, a més de disposar d’un prototip d’app o d’una app ja en funcionament.

LactApp, liderada per la seva cofundadora María Berruezo, ha iniciat el programa amb la seva presència a la ciutat de Cupertino (Califòrnia) per treballar al costat d’enginyers i experts en màrqueting i negoci d’Apple. Una estada de dues setmanes a la seu central de Califòrnia enfocat a les empreses dirigides per dones que fan servir una app iOS.

Amb seu a Barcelona, LactApp aplica la intel·ligència artificial en la lactància materna i la maternitat, amb un enfocament innovador per contribuir a augmentar les taxes de lactància materna i així reduir els costos de salut i aconseguir una experiència més satisfactòria de les dones en aquest àmbit. L’aplicació basa la seva solució innovadora en la creença que les dones han d’encarar la seva lactància amb tota la informació disponible, una atenció professional i una xarxa de suport per poder prendre decisions informades.

En només dos anys, la companyia respon més de 30.000 consultes per setmana, superant les dos milions de consultes ateses gràcies a la intel·ligència artificial. Ara, mira d’expandir-se a Amèrica del Sud, els Estats Units, el Regne Unit i la resta de països europeus.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram