Foto: Barça TV+ és la nova plataforma digital del FC Barcelona

El FC Barcelona ha llançat, aquest dimecres, la seva nova plataforma de streaming digital Barça TV+ i el seu programa ‘Culers Premium Membership’. Dues propostes que marquen la nova estratègia digital del club blaugrana en una nova manera de relacionar-se amb els seus fans arreu del món. Per primer cop, l’emissió de Barça TV s’oferirà en directe per tot el món en tres idiomes: català, castellà i anglès.

És disponible a través del web i de l’app del club català, i per a tots els dispositius -ordinador, tablet, mòbil i televisió a través de la tecnologia cast-. Els usuaris podran trobar més de 1.000 hores de contingut i més de 3.000 vídeos 100% Barça, dels quals també podran gaudir sota demanda.

Entre els continguts destaquen sèries exclusives i documentals de creació pròpia entre els quals Orígens, Descobrint Barcelona, L’Àlbum, El 9 o El Buscamites. BarçaTV+ posarà l’accent en el futbol femení, amb la nova sèrie Nascudes per jugar, que oferirà el retrat més personal de les seves jugadores. Els seguidors culers també podran visionar partits en diferit de les diferents seccions del club.

El directiu responsable de l’àrea digital del FC Barcelona, Dídac Lee, assegura que “Barça TV+ és la peça clau, la joia de la corona. És la millor manera d’arribar a tots els nostres seguidors arreu del món. Es tracta d’un producte únic que oferirà als aficionats una nova forma de consumir Barça allà on vulguin i quan vulguin amb continguts exclusius i diferents que estaran disponibles sota demanda”.

Barça TV+ estarà disponible de manera gratuïta sota registre o bé sota subscripció de pagament mensual de 3,99 euros al mes. En el primer cas, els aficionats podran tenir accés a una sèrie de continguts limitats de la plataforma. En el segon cas, els seguidors culers podran tenir un accés il·limitat a tots els continguts de la plataforma.

A més, la nova plataforma de streaming del Barça incorpora la versió Premium del programa de fidelització Culers Membership, un accés privilegiat a tots els continguts digitals del FC Barcelona. Tots els abonats podran gaudir d’una sèrie d’avantatges i descomptes a la botiga online de la Barça Store del Camp Nou i en promocions de l’entitat blaugrana. El cost anual serà de 29,99 euros.

Amb més de 350 milions de seguidors i amb més engagement amb els fans amb més de 1.400 milions d’interaccions, el Barça és líder en l’entorn digital.