
L’atracció Sphere, a Las Vegas, als Estats Units [Foto: BCN Visuals]
L’startup catalana va néixer el 2019, de la mà d’Eric Sas i Alan Company, i ha fidelitzat uns clients que hi encarreguen projectes internacionals. Marques com Disney, el FC Barcelona, PlayStation o Cadillac i esdeveniments com al Super Bowl i la Formula 1 duen el segell de BCN Visuals. La demanda que ha rebut han dut l’empresa a guanyar premis com els Clio o els guardons Muse, reconeixements que fan que els seus guanys hagin ascendit als deu milions d’euros el 2023, un 50% més respecte del 2022.
Aquest creixement també és degut al fons inversor Nazca, el qual va prendre una participació de la companyia a canvi de donar-hi suport financer. El grup madrileny ha contribuït que el negoci de BCN Visuals s’hagi professionalitzat.
L’objectiu de BCN Visuals se situa en els Estats Units, on factura el 90% del seu negoci. A més, les previsions apunten que farà créixer el seu equip, integrat per unes 60 persones que estan vinculades a l’oficina de Barcelona. Ara, la companyia està a la venda per uns 60 milions d’euros.
La catalana Mango continua la seva expansió per als Estats Units