
Els visitants podran degustar vins catalans a Berlín [Foto: Freepik]
Aquest dissabte 29 d’octubre, Berlin celebrarà una festa de la castanyada molt especial. Així, el bar de tapes El Colmado organitza una jornada per descobrir i gaudir de la gastronomia i la cultura catalana. Els visitants podran degustar productes i plats típics catalans i l’actuació de la colla Castellers de Berlin.
La proposta l’ha posada en marxa el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, mitjançant Prodeca, i la Delegació del Govern de la Generalitat a Alemanya.
Els dimarts 8, 15 i 22 de novembre s’organitzaran tastos exclusius de vins catalans per a distribuïdors, importadors i sommeliers alemanys. Comptaran amb el sommelier Daniel Zarazaga.
La promoció de les empreses i productes del sector agroalimentari a Alemanya es realitza sota la marca agroalimentària Katalonien, Wo Essen Kultur ist (Catalunya, on el menjar és cultura). Serveix per reforçar el posicionament de les produccions agroalimentàries i la gastronomia catalanes i dotar-les d’homogeneïtat comunicativa tant a l’interior del país com a l’exterior.