Blanca Sorigué, en la trobada mundial de zones franques [Foto: CZFB]

El Consorci de la Zona Franca de Barcelona (CZFB) ha participat en la desena edició del Congrés Mundial de Zones Franques, que ha tingut lloc a Dubai i el qual és organitzat per la World Free Zones Organization (WFZO). El delegat especial de l’Estat al CZFB, Pere Navarro, i la directora general del CZFB, Blanca Sorigué, han representat el centre barceloní i hi han presentat el seu model d’èxit. La segona ha estat, a més, reelegida com a vicepresidenta de la WFZO.

Sorigué s’ha encarregat de clausurar el congrés, fent palesa la importància de la Zona Franca de Barcelona arreu del món i posant sobre la taula el rol com a regió referent quant a l’aposta per la indústria 4.0. Així, ha posat punt final a un congrés on s’han donat cita uns 2.000 assistents procedents de 160 països.

El congrés suposa un punt de trobada que s’ha estès durant tres dies i ha permès als 35 oradors tractar els reptes que han d’encarar les zones franques mundials que actualment estan immerses en fase de transformació. L’aparició de les noves tecnologies i la seva contribució social cap a models més sostenibles són, doncs, dues de les temàtiques que els assistents han posat en comú.

Enguany s’ha celebrat el desè aniversari del Congrés Mundial de la WFZO i s’ha aprofitat l’ocasió per nomenar la seva nova junta directiva. D’aquesta manera, Blanca Sorigué ha estat reelegida com a vicepresidenta de la WFZO, mentre que Mohammed Al Zarooni continuarà com a president.

La Zona Franca de Barcelona presenta a Madrid el seu model de negoci
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram