Una de les imatges del documental ‘La ciutat del mar’ [Foto:

Brussel·les acollirà el proper dijous 5 de juny, a les 18.30h, la projecció del documental La ciutat del mar, dirigit per Alfons Par. El documental ens transporta al passat i al present del Consolat de Mar. Un recorregut audiovisual que representa un homenatge a Barcelona com a bressol de la institució des del punt de vista de la història, la creativitat, l’emprenedoria i la música.

El visionat del documental (VO amb subtítols en anglès) tindrà lloc al Centre Cultural GC Elzenhof de Brussel·les. Comptarà amb la participació del president del Consell de la República i ex-Cònsol Major, Jordi Domingo, i de l’expresident Carles Puigdemont. Un cop finalitzi la projecció, hi haurà un col·loqui sobre el llegat del Consolat de Mar.

 

La ciutat del mar és una coproducció d’I+C Futura, Turkana Films i la Xarxa Audiovisual Local per iniciativa de Tres quarts de Mil·lenni, Consolat del Mar. La presentació a Brussel·les es podrà seguir en directe pel canal de YouTube ANC Brussel·les.

Relleu a la corresponsalia de 3Cat a Brussel·les
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram